Kärnvärden

Innovativ
Det är viktigt att Fresh upplevs som ett modernt och nytänkande företag. Fresh vill hitta nya lösningar och erbjuda nya tjänster och produkter. Vi ska vara snabba i fötterna. Vi ska vara entusiastiska. Ett av de mest effektiva sätten att ta sig in i en persons medvetande är att vara först. Man behöver inte alltid vara först på marknaden med nya produkter, det viktiga är att alltid vara först i människors medvetande. Man ska tycka att Fresh skapar innovativa lösningar för en bättre inomhusmiljö.

Kvalitet
Kunderna har förtroende för Fresh och de vet att vi aldrig skulle sälja dåliga produkter eller lösningar. Vi arbetar hela tiden på att flödet från produktion till slutkund ska bli effektivt. Fresh ska erbjuda hög tillgänglighet, bra produkter och lösningar så att det upplevs som hög kvalitet. För oss är det självklart att vi hela tiden ser över våra processer för att minska miljöbelastningen.

Mervärde
Kunderna ska känna att det är smartare att köpa produkter och lösningar från Fresh än från någon annan, oavsett om det gäller ÅF, objektskunder eller konsumenter. Vi ger valuta för pengarna!